Monday, August 8, 2016

SENARIO JANTUNG 'BERCAKAP?"

DENGARLAH SUARA DAN RINTIHAN JANTUNG ANDA...

Mungkin anda terasa pelik dan hairan, apakah mungkin jantung anda bercakap? Sebenarnya, memang ya, jantung manusia boleh berkomunikasi, tetapi bukanlah dengan kata-kata seperti manusia bercakap. 

Jadi, bagaimanakah jantung menyuarakan atau memberi mesej kepada kita? Sudah tentulah melalui simptom-simptom yang diberikan kepada tubuh badan kita. Tinggal lagi sama ada manusia, selaku tuan empunya badan mahu memberikan respons atau pun hanya membiarkan sahaja mesej-mesej yang diberikan oleh jantung itu. 

Harus kita fahami bahawa jantung merupakan organ yang terpenting dan paling awal 'bekerja' untuk manusia. Ia mula bekerja seawal zuriat mula berkembang di dalam kandungan lagi, sehinggalah hari dimana ianya 'pencen' atau tidak bekerja lagi, yang secara langsung menyebabkan seluruh organ lain dan tubuh badan manusia juga tidak bekerja dan menyebabkan kematian. Begitulah pentingnya organ yang dinamakan jantung ini.

Sekiranya seluruh organ di dalam badan dianggap sebagai satu pasukan yang bekerja, dan tuan punya badan sebagai bos kepada semua 'kakitangan' yang bekerja itu. Maka, sebagai pekerja, ada masanya jantung mula menyuarakan rasa tidak puas hatinya, sakitnya, deritanya dalam ia menjalankan tugasannya itu. Malangnya, sekiranya suaranya itu tidak diendahkan oleh 'bos'nya, maka akan tiba suatu hari nanti jantung tidak mahu lagi bekerja dan seluruh organisasi akan terhenti.

Berikut adalah beberapa mesej-mesej yang dikirim oleh jantung untuk memberitahu bahawa ia sendiri perlukan rawatan, belaian dan perhatian daripada bosnya:



Pernahkan anda menerima mesej-mesej seperti ini? JANGAN ABAIKAN !!!!
Inilah suara-suara hati dan mesej-mesej daripada pekerja badan anda yang bernama JANTUNG.
Tatkala mesej-mesej ini diterima, JANTUNG anda sangat-sangat memerlukan perhatian, rawatan dan belaian agar ia dapat meneruskan fungsi dan tugasannya dengan lebih efisyen dan lama.

Antara kaedah yang mampu memberikan respons yang terbaik dan berkesan kepada mesej-mesej JANTUNG anda ini adalah dengan melalui sesi terapi EECP atau Enhanced External Counter Pulsation, dimana ianya merupakan rawatan tanpa surgeri (Non Invasive) kepada jantung anda. Ia meningkatkan pengaliran darah dan oksigen ke seluruh otot jantung anda dan seterusnya merawat masalah jantung tersebut dengan cekap. 

YA, EECP antara kaedah terbaik untuk anda, yang empunya badan untuk memberi respons dan 'melayan' kehendak JANTUNG anda itu.,

Hubungi kami sekarang untuk mendapatkan sesi konsultansi dan satu sesi percubaan EECP secara PERCUMA. 

Di Kuala Lumpur

FARRALI WELLNESS
65-G, Jalan Wangsa Delima 5, 
Wangsa Maju KLSC, 
53300, Kuala Lumpur
Tel: +603- 4148 1786
Faks: +603- 4144 4355

atau hubungi Health Consultant kami di talian 
019-6681786



Di Penang

FARRALI WELLNESS
2486, Jalan Sultan Azlan Shah,
11700, Gelugor, Penang
Tel / Faks: +604- 656 4171

atau hubungi Health Consultant kami di talian 
019- 4490786


No comments:

Post a Comment